drag me to hell

27.10.09


film için korkutucu değil de ürpertici ve tiksindirici demek daha doğru olur sanırım... ayrıca izlerken gülünecek bir şey göremedim ben. yani bir çok izleyenin yorumu gibi komik değildi evet. zira komik gelseydi ve izlerken yüzümde tebessüm oluşsaydı espri anlayışımdan şüphe duyar, kendimi kınardım sanırım "gerzek miyim neden gülüyorum buna lan" diyerekten...

neyse demem o ki; korku filmi standartlarına göre orta düzeyde denilebilir film için. ancak vasat değil hayır... zira korku filmlerinden çok fazla mantık beklemek apayrı bir gerzeklik olur zaten... (tıpkı cem yılmaz ın dediği gibi; sihirbazların gösterilerini izleyip, havada ucan sihirbaza "ulan kesin ip var mına koyim" diyen dingillerin durumu gibi)
-ayrıca; hey sen! tek gözlü sürtük koca karı! tamamen haksızsın ve sana laflar hazırladım. fuck...-

owwpapatya



--- spoiler ---
güzel kardeşim,ne kopuk film ya.bikere kadının öldüğü iyi oldu.oğlan onun için bi hiç.orda bankada 10 litre kan kusuyo.ertesi gün bi bok olmamış gibi işe devam.bi allah ın kuluda "ya ne iştir bacım" demiyo. film korku değil iğrençlik üzerine kurulmuş bi film.ikide bir kocakarının ağzı karının ağzında.bide ilginç sesler çıkıyo ısırırken.dişini çıkarırken patır pötür sesler çıkıyo.o arabada boğuşurlerken lan o kadar kavga düğme için miydi?bi siktir git be usta.hele bir kedi pıçaklama sahnesi var ki abovv.şahan bir skecinde evdeki iki arkadaşını gay olduğunu sanıyo bıcaklıyo onları.bi elinde ketçap bi elinde bıçak soktukça ketçabı fışkırtıyo gül gül öldüm aynı o sahne geldi aklıma.neyse.film korkutmuyo değil.sahneler var doğal olarakta film boktan be usta.bide bu film box officede 3.sırada.peh peh.
--- spoiler ---

bu filmleri izleyin onun yerine
(bkz: silent hill)
(bkz: identity)
(bkz: midnight meat train)
(bkz: mist)
(bkz: shining)
(bkz: vacancy)
izledim diyorsanız yeni korku filmi çıkmasını bekleyin.



0 yorum: