from within

30.12.09


"amerika'da kucuk bir kasabada yasayanlar teker teker intihar etmeye baslarlar..." konusuna sahip oldugu gorulunce*, after dark horrorfest* filmlerinden birisi oldugunu da bilince korku gerilim sever birisi olarak izleniyor. izleniyor da pek sevilemiyor. giriş gelişme ve sonuç hicbir sekilde tatmin etmiyor. cok gerilim filmi izlemeyenler icin belki guzel gelebilir; onu bilemem.

infected grail


ben cok korktum ama bu filmden. hayır korkutabilecek hic bir sey yok. ama serefsiz wmplayer ben kapattıktan sonra çalısmaya devam etmiş. film bitti kapattım wmp'yi alttan hala bi cığlıklar bi nefes alıp vermeler, arkama dönemedim.bi caseret döndüm ama koltugun sırtı vardı allahtan bişe göremedim. neden korkutuyorsun beni wmp film kötüyse sen neden korkutmayı kendine misyon ediniyorsun? agzını burnunu dağıtırım pç!

0 yorum: