avrupa yakasi bitti bitiyor

10.5.09
































bitti bitmedi,o geldi bu gitti diye her sene bir ton hikaye cıkıyordu.gülse birsel acıklamıs sonunda .hayatımıza kattıgı bırhan,gaffur,şahika,makbığle,soldan soldan geliyor,tıktık basladı,fındık fıstık,pabucumun rakçısı...........vb deyimler işin cok tesekkurler.haa çaycı vardı bir de unuttum onu seviyordum ben onu lan neydi adı:S pisuvar gibi bir şeydi..lafın kısası 7 bölüm sonra avrupa yakası finito.


Burhan, Şahika, Dursun’dan ziyade, etten kemikten, gerçek insanlarla görüşebilmek, sinemaya gidebilenleri, gazete okuyabilenleri kıskanmamak ve en önemlisi aynı iştah ve heyecanla başka şeyler, başka diziler, kitaplar, sinema filmleri yazmaya devam edebilmek, başka karakterler oynayabilmek için, bu altı yıllık maratona son (ya da ara diyelim) vermek istiyorum”



sonradan gelen tuhaf edit:ya o değilde avrupa yakası resimi ararken frikik sitesi buldum.çok acayip şeysin lan sen google, yatacak yerin yok.bir iki anahtar kelime yazayımdaaaa hit olsun bari değil mi rıfat abi? bacak meme popo sexy göğüs gogus frikik don sexy seksi manken ünlü video kız msn liseli etek etekaltı

0 yorum: