rusya'da satanist alarmı

12.9.08


Batı Rusya'da sekiz satanist dört genci bıçaklayarak öldürdükten sonra vücutlarının çeşitli bölgelerini yedikleri iddiası ile gözaltına alındı.

Rusya'nın Komsomolskaya Pravda gazetesinde çıkan habere göre yaşları 16-17 arası olan 4 genç ayrı ayrı tuzağa düşürülerek Volga Nehri yakınlarında Yaroslavl kesiminde bulunan kır evine götürüldüler. Üçü kız, biri erkek olan kurbanlara, zorla içki içirildikten sonra satanistlerin ayini olarak her kurban 666 kez bıçaklanarak öldürüldü. Daha sonra satanistler, evin yanındaki ağacın altında ateş yakarak kurbanların parçalarını pişirerek yediler.

Polis, yaptığı inceleme sonucunda küller arasında kurbanlara ait saçlar bulduklarını belirtti. (Milliyet)


kesinlikle kabul etmiyoruz böyle saçma suçlamaları.suçluların da gereken cezaları çekmesini istiyoruz canı gönülden.inanmayın yok böyle şeyler.yamyam mıyız kardeşim biz ne yemesi?yesek bile niye pişirelim vitamini gidiyo kızarınca.666kere bıçaklanmışmış.tamamen 3 5 zengin o rus bu çoçugu mutlu ederin yaptıgı şımarıklıktır.lutfen böyle safsatalara inanmayın.kurunun yanında bizi de yakmayın.biz zaten vakt-i zamanı gelince gereken şekilde yanacağız.mübarek ramazan ayında böyle suçlamalar istemiyoruz.ave sathanas.(church of satan basın sözcüsü)

1 yorum:

darkenedless dedi ki...

bosa gıtmesın tecavuzde etselermiş