yarım kalan şarap

28.8.08


alıştım...karıştım ben sana...rüyanda görsen inanma!...
arkadaş ben bu değildim biline sadece cismim sıfatımdı.bob marley seninde ağzına sıçıym.kapının önune cıkmışında kuşlar sarkı söyluyomuşta gguneş ışıgıymış.penceremden göruyorum lan ben o ışıgı.götüme girince pamuk bide ozaman flaş çakıcak gozumde .kuş mu var buralarda?jamaika mı burası ?klimanın ustune camın mermerine sıcıyolar varlıklarını hissediyorum.everything gonna be alright değil mi?çiğ tabi yarraam.ne alright ne ok.am i ok?değilim tabii.niye olayım ne oldursun?yat kalk yat kalk yat kalk yat kalk.ya yatayım ya kalkmayayım.hacıyatmaz mıyım ben?soru işaretlerinin de mnskym.kulaktan cıkmış şekli.kim çıkarmış niye cıkarmış kulagımın altında kulaktan bagımsız bi sarkıt bi parça bi bok mu var.noktalı işaret olabilmek için bunyende nokta mı barındırmak zorundasın.tire de noktalama işareti ne özelliği var onun?4 duvarında bir tabanla bir tavanında allah belasını versin.butun zeminler hemzemin olsun.sokaklarda yatalım.tali yollardan bulalım birbirimizi.kilometre sınırlamaları olmaksızın.üst geçitlerde sevişelim.alttan geçenlere akıtalım içimizdekileri.herkes mi anal fisting sever.herkes mi folloş herşey mi deşik.kime inanayım.niye inanayım.ne nasıl niçin neden nereye like wh question.why kim kime kimden özerk takılıyor.who whose whomun canı yok mu da wh ye katmış kendini.nimi nim nime olsa ne olurdu?bob sen buluyosun otunu sarıyosun uyuşturuyosun beynini.ben nerden bulayım cevap ver.allahın topragında yetişen bitkiyi ben niye kagıda sarıp içemiyorum.tütün sıradanken maricuna yapragındaki bu taşak nerden geliyor?keyif verici?keyfimde mi battı.dünya hem zemin değil mi?bir çekirdek yok mu dipte.ay ebesininkinden yer çekimi uygulamıyor mu?ben niye norveçe gidip yaşayamıyorum?kim parsellemiş dünyayı.ben norveçe yürüyerek niye gidemiyorum.neden uzak okadar.dünya niye büyük bukadar.niye yaratılıyo bu kadar şey.hammadde mi fazla sürümden mi kazanıyor birisi?hayvan soyu tukeniyoken biz niye ürüyoruz.doğucak olan ruhu kelaynak ya da insan yavrusu olmasının belirlenmesindeki kriter ne?

deli kızım uyan,yatma camış gibi.everythings gonna be alright biyerlerde.sakın don't worry.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

So good......