ben x

24.7.08


nic balthazar'in, ulkemizde 27. uluslararasi istanbul film festivalin'de gösterilen filmi.ki bence festival filmi olmayı haketmeyen bir film.zira belçikanın 2008 oscar adayı.en rahatsız eden filmler diye bir başlık vardır çoğu yerde.genelde ya mide bulandırır bu filmler ya cinsel sapkınlıklardan oluşur.kötümüdür bu filmler?sümme haşa,ayrıdır yerleri.ilk 3 film arasına sokuyorum ben bu ben x'i en rahatsız edici fimler arasında.soktum bile.

cinsellik?-yok
kesme,biçme,kan?-yok
vahşet,darp,gasp,wasp,höst?-yok

şimdik olay şundan ibaret.bu yukarda gördügümüz emo saçlı arkadaş ben.(ben değilim lan saçmalama)kendisi biraz otistik.selam diyosun bi kaç dakika kafasında kurup duruyo;iyidir nolsun,aq gene mi sen,sınav kötü geçti ,nolucak bu memleketin hali diye diye sıyırıyo bin beşyüz cevapla sonunda ımgh diyo.algılıyo fakat karşılık veremiyor.normal bi ergen aslında.platonik aşkı var mesela karşılaştıgında bilimum yerlerini bir güzel süzmesini biliyor.ama napıcan yaratılış işte.bir de bu bizim ben'in kafayı sardığı bir devasa online oyunu var. archlord
ben aşmış ama bu oyunu 80 level kasmış abim tapılıyor.oyunda bir de prenses var demin bahsettiğim platonik aşkı benin.

olay bu işte bi taraftan zor yaşamı diğer tarftan kıza ulaşma çabaları.he irrite eden ne bizi.şu;bizim benin 2 tane kankası var.lafta ama.kabusa çeviriyolar hayatını,hepten zorlaştırıyorlar.parkta beni sıkıştırdıkları sahne var mesela,ben hicbir filmde hicbir kötü karaktere bu kadar sinir oldğumu bilmiyorum.ekrandan girip dalasınız geliyor o derece.neyse flm güzel bi finalle bitiyor.bu kadar.güzel işte izleyin.bak aklıma geldi veledi zinalar darldım yine.

0 yorum: